Besvikelse x 2

I lördags kväll kollade vi efter gris. Jag och Emil smög ut på ett gärde och se, där stod en gris och åt. Sen kom en till, och en till . Till slut stod det 4 st och åt ca 100 m framför oss. Utan att varsna oss överhuvudtaget. Kunde se att det var 2 suggor och 2 lite mindre som vi inte riktigt kunde bestämma vad det var. Plötsligt börjar det komma ut en drös kultingar från skogen. 
Emils bror hade sett detta gäng tidigare och räknat till 20 kultingar. Och vad han trodde då var att de två mindre grisarna oxå hade kultingar med sig. 
Så typiskt! 
Vi vet ju ännu inte om så var fallet men man kan ju inte chansa. Tråkigt att komma fram till en skjuten gris och det visar sig att hon har mjölk. 
Bara att avstå. 
Lurigt ändå att kultingarna kom ut en stund efter. Hade vi inte vetat att Johan sett dom där hade jag fått skjuta en av de mindre grisarna. Hade varit världens läge för vi hade kunnat smyga mkt närmare. 
Besviken minst sagt men en upplevelse att stå så nära och kolla! 


Besvikelse nr 2 var igår när jag äntligen skulle få se 50 shades of grey. Inte alls så bra som jag trott. Fel skådespelare och tyckte det fattades viktiga grejer i filmen . Tummen ner för den! 😕 


Nu dags för kläder. Ledig dag idag och vi åker nog till Anna och Tove och leker. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0