Korkade som få!

Vet inte om jag ska skratta eller gråta. 
Idag tog vi tag i att fixa madrassen till Isabelles säng. Köpte ju en säng av en som visade sig inte alls vara 90 cm som vi ville ha. Så istället för att krångla massor köpte vi nu en 120 madrass och en ribbotten till det. 
Kommer hem och vill få i ordning på sängen och när jag lägger i ribborna inser jag att de är för stora! 
Då är det en jäkla 105 cm sängram vi fick! 
Inte haft en tanke på det måttet... Och varför mätte vi inte när vi såg att den inte var 90? 
Så korkade... 

Men jag tog tjuren vid hornen och bad maken såga av ribborna till 105 cm och sen skärde vi av madrassen så den passade. Problem är till för att lösas. Haha 
Men nu har Isabelle, äntligen, en stor säng. Inga mera smällar i sängkanterna . 
Hon somna kugnt i den oxå så det var ett gott tecken. Hade ju vart typiskt om hon vägrat sova i den oxå. 


Fick med mig lite kläder från hms Rea och sandaler till Jesper som han verkligen behövde. Slipper väl Marieberg på ett tag nu. Sjukt med folk. Fast hade gärna haft tid att titta ut något till mig men det kan vänta. Har visst ett paket som är på väg... Hihi 


Det enda Jesper bad om idag var att få sitta i blixten. Och jag kunde inte säga nej ... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0