Lugn kväll

Sitter ensam hemma i soffan med en Box vin, chips och godis. 
Barnen sover och Emil kommer nog snart hem. 
Har jobbat 06:30 - 14 idag så börjar känna ögonen hänga. :-) 
Efter jobbet blev det mat och fika hos svärföräldrarna tills barnen blev trötta. Nått annat var vi inte bjudna på ikväll men det gör inte så mkt. Att sitta här själv känns inte så tokigt ändå. 
Har en del festligt inplanerat i sommar ändå så kände inte behovet av att parta till. 

Imorrn vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på , kanske sätta ihop vår gigantiska studsmatta... Det vore skoj. Men det regnar väl . 
Tänkte springa till svärmor och hämta bilen som vart kvar då Emil blir hemskjutsad nu ikväll. Lite mer än en mil men jag känner mig redo för det. Tyvärr kan jag inte ta med Atlas då för han pallar inte milen. Tjockisen. Men snart så. 
På söndag väntar mer jobb... 

Tänk att nästa helg blir bellan 2 år. Sjukt. 2 hela år sen jag väntade, och väntade. Och var frustrerad över ungen som aldrig kom. Hon skulle ju vara 3 veckor tidig som sin bror. Inte en dag sen. Haha 
Tänk om man visste vilken dunderförlossning vi skulle få. Shit. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0