Minnen

För exakt 2 år sen låg jag i min säng, höggravid, och grät mig själv till sömns. Jag var beräknad med Isabelle idag för två år sen, på min mammas födelsedag. Och precis vid läggdags fick jag ett sms från min vän Johanna som oxå var beräknad samma dag att Kerstin hade kommit. 
Sjutton vad jag tyckte synd om mig själv. Haha 
Undrade om det nånsin skulle bli min tur. Var så glad för Johannes skull och samtidigt så less på att jag skulle få vänta. 
Nu fick jag ju inte vänta så länge till. :-) 


Känns lite sorgligt att man kanske aldrig får vara med om den där längtan och väntan igen. 

Imorrn väntar paketöppning på morgonen sen ska vi inviga studsmattan en stund innan jag skjutsar barnen till deras farmor. Hon ska passa dom en stund medans jag bakar och rodda inför kommande kalas och grillning. Emil ska ha arbetardag med jaktlaget så det var skönt att få lite hjälp. Det går fortare att städa och baka utan 2 barn hemma... ;-) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0