Paket

Precis slagit in bellas presenter. Har köpt en grej som jag skulle spara till Jesper fyller i höst men när jag såg den fick det oxå bli ett paket. Ett som de både har glädje av. Och jag med! 
Sen köpte jag ett sånt där lekbord som man häller vatten i och kan köra båtar på. Det kan va kul att ha ute, om det nu blir så pass varmt snart. Det har jag inte ens slagit in men det får dom tillsammans på lördag oxå. 
Ska bli kul att se hennes reaktion när hon får paket. Förra året räknas ju knappt för hon fatta ju inget då. Haha 
Kan ju glömma att sjunga på morgonen för det lär väl vara hon som väcker oss som vanligt. ;-) 

Har nu på morgonen våldgästat min syster och hennes gubbe ( som visst jobbat natt...) . Vi köpte med fika och var sär en stund. Ungarna däckade i bilen hem och sover en stund nu. Snart ska det bli nån lunch och sen mot dagis. Jag jobbar kväll så måste pigga på mig lite. Är slut av nån anledning. 
Igår kändes det som att jag skulle bli sjuk. Täppt i näsan och var galet trött. Men samtidigt rastlös. Känner mig i varje fall inte sämre idag som tur är så det får bli jobbet. Även fast jag ska köra varor hela kvällen. 

Nu funderar jag på vad lunchen ska bestå av. Potatis och fiskpinnar tror jag. Enkelt. 


Två galningar imorse som gjorde att vi var tvugna att hitta på nått. 5 skulle de gå upp oxå. Gaahhh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0