30-taggare

Vart å firat en vän som fyllde 30 idag. Hon är den första i raden av oss tjejer som blir 30 i år. Snart tanter. 
Det är så länge sen nu jag träffade alla . Men när veckorna nästan bara består av jobb för oss så blir det svårt att hitta nån tid. Saknar J massor, knappt hunnit talas vid på flera veckor. Vi båda har skolat in barn och börjat jobba. Hon har ringt när jag har vart upptagen och jag har ringt när hon varit upptagen. 
Men vet att när vi ses så är allt som vanligt, bara lite mer att prata om. :-) 
Nästa vecka ska jag se till att det blir någon träff med vännerna. 

Längtar mkt till maj då vi är 7 brudar ( tanter) som bokat in oss på spa i dagarna 2 tillsammans. Bara att tänka på det är balsam för själen. Kommer bli en toppenhelg med mkt skratt och prat. Och bara få va Sara. Inte mamma, fru eller jobb -Sara. Hon behöver oxå komma ut ibland! ;-) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0