Förkylning på g?

Är sjukligt trött. Förmodligen nån förkylning på antågande . Isabelle har gått och snorat en del så det är väl det. Fast det har vart långa tuffa dagar nu så kan vara kroppen som säger nej oxå. Igår gick jag upp halv 6 och jobbade till 16. Sen åkte jag bara hem och bytte för att åka till en bekant till Emil på taco-kväll. Det var trevligt men barnen var något trötta. Det var lite stojigt ett tag men till slut däcka båda på soffan så vi for hem vid 10. 
Imorse kände jag mig bakfull nästan fastän jag körde igår. Har varit ute med Atlas och kollat efter var bävern hålls. Hitta några nya matplatser som jag ska satsa på sen. 
Tog med barnen ut på fm och klippte träden medans de lekte i sandlådan. Blev inte klar dock för är så höjdrädd. Emil är ute nu och får ta de högsta grenarna samtidigt som ungarna klipper lite gräs och gräver. :-) 
Jag slog mig ner i lugnet och bara väntar på att dra på mig arbetskläderna och inta helgens andra pass. Börjar 16 och slutar 22. 
Men tycker bättre om kvällar att jobba på så det kommer gå fort, har massor jag tänkt göra på jobbet så är sugen på att börja. 

Får hoppas jag inte blir sämre bara. Vill verkligen kunna jobba imorrn. Är nästan den viktigaste dagen för mig. Och har ju hållet mig borta från vab så det vore ju tusan att själv bli sjuk. :-) 



Bävern framfart. Blir en spännande vår! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0