Godkänd

Var på hälsokontroll genom jobbet igår och fick godkänt. Trodde med tanke på min konstanta trötthet att jag skulle ha lågt blodvärde men det låg på 134 så det var ju bra. Kolesterol och socker var oxå bra. Behövde aldrig väga mig som förra gången, det hade maken fått göra... Haha 
Nu återstår bara problemet med att lösa min trötthet. Hon sa att det kan ju ha med vintermörkret att göra för många blir ju trötta av det. Får se efter sommarn om det är likadant annars får jag väl kolla upp om jag saknar nått annat. 
Vet inte om det är värt att käka vitaminer och sånt. 

Jobbet har gått bra i veckan och barnen har vart på dagis. Ganska pigga om man jämnför med förra veckan. 
Håller verkligen tummarna för att vi håller oss friska över påsken. Har väldigt mkt jobb då och det är viktigt att jag är där med tanke på alla beställningar till frukten. 
Ska jobba varenda dag förutom onsdag. :-) 
Ser bara dollartecknet i ögonen just nu. Fy ty tusan vad skönt det är att börja ha lite mera pengar på kontot igen!!!! 


Just nu sover Belle på soffan. Hon kröp upp själv och somnade. Det är tredje gången hon gör så. Antar att hon trivs bra där. Inte mig emot. 
Vi var en sväng till en lekplats men varken hon eller Jesper var särskilt roade av den tydligen. Kallt blåste det oxå. Men men, frisk luft fick vi i varje fall. 

I em åker vi till svärmor. Hon måste klippa Jesper. Och sen hoppas jag vi får våfflor oxå. Efter det blir det innebandyträning. Om jag orkar. Är som sagt sjukligt trött. Iofs jobbade jag kväll igår och kom inte i säng förns 12. Sen upp halv 6. Pjuh. 
Varför sover inte mina barn länge för?! 
Det har dom aldrig gjort. 
Fast jag tar fortfarande hellre en tidig morgon än att de är uppe sent med oss. 



En liten snurra i soffan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0