Maskeraden

Helgens fest var exakt vad jag behövde. En kul kväll med roligt folk. Vi körde lite lekar, åt massa gott och festade till det. Blev lagom berusad och var bara mest glad hela kvällen. Kom inte hem förns efter 4 på morgonen. Helt galet sent. 
Men det konstiga var att då av alla kvällar kände jag mig pigg. 
Min snygga utklädnad till drottning Silvia blev skitbra. Haha 
Herrlaget kom och gjorde oss sällskap kl 1 på natten och hade nog inte fattat att vi skulle va utklädda så fick frågan om vi hade nån typ av maskerad... Eh... Ja inte tusan går jag på fest som drottning i annat fall. Efter det kände jag mig lite obekväm i min klänning! :-) 

En kul kväll blev det hur som helst. Ser fram emot nästa lagfest. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0