Publik

I em spelar jag sista innebandymatchen för säsongen. På hemmaplan mot Kumla. Och då får jag för första gången egen publik . :-) 
Emil ska ta med barnen och farmor och hejja på oss. ( på mig) 
Ska bli riktigt roligt! 
Dock är Kumla ett riktigt bra lag så det ska mkt till för vinst men vi ska göra vad vi kan. Så länge det är en rolig match att spela utan massa gruff så är jag nöjd. 

Nu har det gått 3 veckor sedan jag började jobba. Och det märks. 
Det märks i min kropp och knopp. Och det märks framförallt i hemmet. Herregud vad det börjar se ut. 
Förut var man ju van att kunna städa lite då och då för man var ju hemma . Men nu kommer det behövas planering. 

Men nu ska vi få lite ordning på övervåningen för igår kväll for vi till Ikea och köpte byrå och trådbackar . Självklart var det slut på den byrå jag skulle ha så jag får ha en annan så länge. Blir att åka tillbaka nästa vecka igen. 
Världens strul när vi skulle ha trådbackar oxå. Köpte en begagnad från Ikea häromdagen som passar vår garderob. Fast den är borttagen på Ikea och ersatt med nya som är djupare och ej passar vår garderob utan bara deras.... 
Så då leta vi på en på Jula som hade rätt mått. Och var dessutom billig när man var medlem. 
Annars gillar jag Ikea men igår blev jag besviken. Och en sak till var att vi tänkt köpa en hylla till Jespers rum men självklart har denna utgått ur sortimentet. Typiskt! 
Tummen ner igen! 


Idag blir det väl städdag innan match och en sväng ut med Atlas och 2 ungar. Maken drog just å fiska med en kompis. Det är han värd efter att jag vart ute och flängt så mkt. 



Ett försök till kort på barnen. Konstigt att man aldrig får några bra kort längre. Ingen sitter stilla. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0