Så mkt jag vill

Slog mig nu att jag inte kommer kunna göra ett skit förutom att jobba och ta hand om barnen i typ 2 veckor framåt. Blir nog ingen bandy och ingen bäverjakt. Lite sugit. Men det är klart att barnen kommer först. Och jobba måste jag ju. 
Men jag är så jädra sugen på att jaga. Särskilt nu när jag vet att bävrarna är igång. Har fått lov att försöka på ett ställe oxå och det vore sååå roligt att lyckas. 
Ska se om jag kan lyckas byta nån kväll ( har 4 på raken) så jag har en hemma. Då känns det inte lika dumt att ta en annan kväll till jakten. 
Visserligen sover ju barnen så dags men då blir maken "låst" ännu fler kvällar och vet att han vill oxå ut. Ska kolla om vi kan få barnvakt nån kväll. Om kanske syster Emma kan komma och sitta hos barnen när de sover . 
Kanske tjäna en liten slant! ☺️ 

Nu sitter jag faktist på jobbet och ska snart stämpla in mig. Tjoho! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0