Skön dag

Haft en skön dag utan måsten idag. Vet inte när jag hade en sån sist. 
Imorse blev vi väckta halv 7 så det var bara att häva sig upp. När alla var uppe tog jag på mig kläder och gick ut med Atlas en dryg timme. Riktigt skönt. Och svettigt. Klädde mig för varmt som vanligt men det blåste så så jag trodde det skulle va kallare. 
På fm tog jag med barnen till mamma på fika och lite lek. Skulle skriva ut biljetter jag hade på min mail till dom och det gick bra som tur var. Är inte så haj på sånt där. :-) 

Efter lunch och sovstund kom farmor hit och vi drog iväg till en lekplats i mariedam och hängde där en stund. 
Vädret vart stundtals himla fint trots att det blåste fan. 
Sen vänta de vanliga kvällsrutinerna, dusch, kvällsmat, välling, tandborstningen , tvn, och sen läsning för Jesper. Ikväll kan jag säga att han somna ovaggad. Inte konstigt när vi var ute så mkt. 

Svammel, svammel. En bra dag hur som helst. 
Och nu väntar en vecka med jobb, dagis och läkarbesök. Och en jobbhelg. Längtar faktist till jobbet ibland. Det är kul att vara igång och jag vill så gärna göra bra ifrån mig. Hoppas det gått bra hittills. 





Barnen med deras älskade farmor. En väldig tur att vi har henne. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0