Välbehövlig fest

Ikväll är det lagfest . Maskerad med tema S. Kommer bli kul! 
Behöver verkligen tänka på nått annat än jobb och sjuka ungar nu. 
Skratta, prata och bli lite små berusad. För det kommer jag nog bli. ☺️ 
Men som sagt så ska vi till mormor imorrn så nån dunderfylla kan jag inte slå till med. 
Och att vara bakis med 2 barn är ingen höjdare. Inte för att det hänt så ofta men bara att få ont i huvet dagen efter räcker. Haha 
Förr blev jag jämt jättedålig, även fast jag inte varit jätteonykter. Kräktes alltid på morgonen. Men konstigt nog så efter barnen har jag inte haft nån sån bakfylla. 
Kanske ett tecken att man blivit klokare på äldre dagar och inte blandar massa olika drycker. Försöker hålla mig till en sorts alkohol... 
Har dock en känsla att det kan bjudas på en å annan shot ikväll och det kan bli farligt. 

Just nu har jag intagit svärmors soffa medans Isabelle sover och Jesper gick ut med farmor. Skönt att få vila lite . 
Tror tyvärr Isabelle håller på att bli sjuker. Hon kändes lite varm och var väldigt trött. Får se hur hon är när hon vaknat. 
Tanken är att vi ska vara här när jag gör ordning mig för Emil skulle spela fotboll på em och sen komma hit. 
Vore synd om han inte fick spela när han ska ha barnen ikväll. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0