Vilken dag!

Läkarbesöket gick bra. Hon visste i princip direkt varför jag var där. Hon sa att ibland blir trådarna de syr med för långa när de klipper av vid knuten. Det är dom jag känner. Och när jag visade var sa hon att det är precis där knuten ska vara. Så dom kommer klippas bort men inte förns till hösten. Det var tvunget att ha gått ett år så det läker ordentligt först. Och då blir det ett lättare ingrepp med bara lokalbedövning . Jag får helt enkelt stå ut tills dess, men det känns skönt att det inte var nått värre så de behövde operera igen. 
Måste oxå säga att åter igen fick jag superbra bemötande där inne och det var inget snack om saken. Dom har varit så bra att ha att göra med! 

Under besöket så hade Sandra hand om barnen i väntrummet och dom skötte sig jättebra. Tur det fanns en liten barnhörna annars hade Sandra fått det lite svettigare skulle jag tro. :-) 
Sen käka vi lunch på McDonalds och syrde sen mot lek och bus landet. Det var lyckat. Vi hade alla skoj där inne . Isabelle blev trött efter nån timme men hon hade ju inte sovit nått så det var väntat. Och som hon klättrade och sprang runt den ungen. Hon är mkt mer våghalsig än jesper . Och hon älskade de stora rutchkanorna som fanns. 
Vi måste åka dit igen snart. Fast då tar jag nog en fm så vi kan va där en längre stund. 
Ungarna slocknade i bilen hem och jag hade gärna gjort detsamma. Helt slut av att köra runt i Örebro . Haha 
Fick dra i mig en kaffe och klä på oss och gå ut i friska luften för att piggna till. Det var skönt med lantluft efter en dag i stan. ;-) 

Nu ligger den minsta och den andra knoppar nog snart in här bredvid mig i soffan. Amigo är på tvn, vilket skitpogram. Fast Jesper diggar det. 
Imorrn ringer klockan halv 6 för min del. Jobbar till 16. Så det är nästan läggdags för mig oxå. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0