Emils tur

Nu har denna evighetslånga sjukdom tagit Emil i sitt grepp. Och det är tusan hundra ggr värre än barnen. Han har haft feber och ont i halsen. 
Jag har fortfarande ont i halsen och hostar titt som tätt men hållit mig på benen så jag kunnat jobba. 
Är djuriskt trött bara, fått vara uppe en natt med Isabelle som fortfarande är sjuk. Eller snarare sjukare. 
Nu på em slog det till igen på henne så antar hon har samma som Jesper.
Han är däremot frisk förklarad. Hostar till lite då och då men annars är han helt ok. 
Så ska faktist ringa dagis imorrn och kolla om han kan komma dit när jag har två sjuklingar här hemma och måste jobba själv. Inte så kul för honom att vara hemma med dom två. 
Men vet inte hur de ser på saken, beror säkert på vem man pratar med. 

I onsdags var sista innebandyträningen men såklart så kunde jag ju inte träna. Synd. Hade verkligen behövt röra på mig mer än bara korta promenader. 
Så snart denna förkylning släpper så måste jag ut och springa. 
Har en del lopp att träna inför. Colour me rad, tjejmilen och tjurruset blev det i år. Ser fram emot allihopa! 

Förresten, just nu sitter jag med nyslingat hår... Fast har inte sett resultatet än. Vågar inte... Haha 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0