En stor säng till den minsta

Nöjd med sängen jag hämtade idag. Behövs bara ett lager färg för det var lite skav. Men ska bara tvätta av den nu först så får målningen vänta. Ska köpa färg till Jespers byrå oxå så tar allt på samma gång. Tror jag hoppar vitt. Är sugen på färg till deras rum. Det ska bli en grön byrå i varje fall sen får vi se om sängen kanske blir lila?! Hmm... 

Har fortfarande ont i halsen och känner mig urslig. Men orkade ut på en kort promenad med Atlas förut. En får passa på när tid ges. 
Emil stack iväg och tränade så blir en skön kväll. Haha 
Imorrn jobbar jag kväll och det är den bästa kvällen att jobba för jag ska bara plocka varor. Love it! 
För att få allt att gå ihop imorrn så kommer svärmor hit och passar barnen några timmar innan Emil kommer hem. Våran ena bil har pajat så ska hämta ett batteri imorrn på väg till jobbet. Därav kan inte Emil hämta på dagis. Fast är osäker om de skulle fått gå på dagis ändå. Fortfarande kladd i belles ögon. 
Som tur är hade vi svärmor som kan hjälpa! 👍😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0