Full rulle igen

Från att mest ha suttit i soffan med feber igår till att vara sitt vanliga Jesper idag... Det är ju knepigt. Så var det sist han var sjuk oxå. Feber en dag sen inget mer. 
Ska avvakta under dagen och se hur han är men än så länge är allt bra. 
Är det helt feberfritt och han är pigg så blir det dagis imorrn. 
Han hostar inte heller som igår. 
Isabelle verkar frisk och kry och hoppas det fortsätter så. 

Jag däremot är skitseg fortfarande. Får se om det blir att springa eller gå ikväll. Vore ju kul att springa oxå men inte om jag inte är hundra. Har gjort den tabben för många gånger och då går skiten aldrig över. 

Vi ska väl bara vara hemma idag och greja. Går ut en sväng sen för att se hur Jesper orkar med. Tänkte plocka in rabarber och göra kräm till em fikat. Gott!! 
Min plan var pannkaka till lunch men det ville Jesper inte ha för han gillar tydligen inte pannkaka... 😳 
Då måste jag visst tänka ut nått annat. Kycklingen skulle ju bli middag. Blir ett dyk till i frysen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0