Kan inte vänta!

Kan knappt bärga mig till den 29 juni. Drömde till och med om vad jag ska göra inatt. Haha 
Min egna 30-års present till mig själv. Kommer bli så bra. Hoppas jag. Annars skulle det bli lite halvtråkigt. 
Finns nog dom som kommer rynka på näsan åt mitt beslut men har verkligen bestämt mig och det känns bra. Därför tänker jag inte avslöja för mkt så ingen kan få mig att vackla till. 

Längtar oxå grymt mkt till helgen. 2 nätter på spa med mina tjejkompisar. Ska bli så galet roligt. Är så rädd att det ska komma nån magsjuka och förstöra för oss. För det är väl den enda sjukan som kan få mig att stanna hemma. 



Kommentarer
Postat av: langtansfull.blogg.se

Jag vet inte vad du har tänkt att göra, även att jag har mina aningar och isåfall går jag själv i samma tankar. Men oavsett vad det är så tycker jag att du gör rätt. Låt människor rynka på näsan, det handlar om ditt liv och det ska du vara nöjd med så vad andra tycker och tänker är i frågan irrelevant om du frågar mig. :)

Det blir spännande att se vad du hittat på. Kram

Svar: Det har du rätt i! :-)
Är inte så allvarligt som det låter, men stort för mig. Och det är så tråkigt om folk som inte gillar det måste uttrycka sig innan.
enmagetill.blogg.se

2015-05-11 @ 20:22:56
URL: http://langtansfull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0