Min tur

Japp nu är det min tur att vara sjuk. Ont i halsen och täppt. Men nog om det orkar inte skriva mer om sjukdomar. 

Festen i lördags var skoj! Vi kom iväg trots allt och syster Sandra var här och passade barnen. 
Blev ingen sen kväll med tanke på att jag skulle upp med barnen ( som vakna innan 6...) och jag jobbade kväll sen. 
Så är väldigt glad att jag tog mig hem skapligt. Även fast jag vet att det hade varit riktigt roligt att vara kvar och dansa med alla vänner. 
Tror i varje fall födelsedagsbarnen Var nöjda med kvällen och det är huvudsaken. 


Jag och mannen redo för midsommarfest. 


Idag är jag fortfarande hemma med sjuka barn. Ögonflusset är kvar. 
Men kunde byta dag så ska försöka jobba onsdag istället. 
Vad vi hittar på får vi se. En storstädning om jag orkar så vi kanske kan bli av med några baciller. 
Sängkläder ska bytas defenitivt. 
Sen ska jag åka och köpa en säng till Isabelle när Emil kommer hem. Hittat en på en köp/sälj sida som såg bra ut. Så snart får hon en stor säng lilla tussan. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0