Nu får det vara nog!

Och vad väntade igår em/kväll? 
Jo, 40,1 graders feber på Jeppe. Och ont i andra örat och fluss i andra ögat oxå. 
När han vaknade till låg han bara och skakade och jämrade sig. Då blev det såklart alvedon och han somnade om till slut. Gick in till honom innan jag skulle lägga mig och hitta honom helt genomsvettig . Allt var blött! 
Jag hade bara lagt på honom ett tunt lakan när febern var så hög men han hade dragit över sig det vanliga täcket oxå. Stackars kille. 

Så även fast han nu på morgonen är pigg igen ( som de senaste 3 dagarna) så ringde jag vc och fick en läkartid halv 11. 
Även fast de troligtvis inte kommer göra nått är det skönt att höra varför det blir så här. Sen ville de kolla hans öron oxå och det är ju bra. 
Det är ju trist om det fortsätter så här i helgen för då får man ju åka in till Kumla eller usö. 

Urs vad jag ogillar sjukdomar som man inte förstår. Att det kommer och går lixom. Vet ju aldrig när man kan börja tro att han blir bättre. 

Nehepp, nu ska vi snart slänga bort Belle till farmor som turligt nog var ledig idag sen styr vi mot doktorn. 
Jag ska bara ta på mig byxorna först. 



Igår var herrn så pass piggelin och hoppade från stubbar . 2 timmar senare hade han hög feber. Pruttunge. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0