Snabbspolning

Nu har vi avverkat sjukdomar i rasande fart. Det är ju otroligt skönt att dom går över så snabbt men tycker det hela känns väldigt konstigt. 
Öronen har vi inte hört nått mer om, han vakna 2 ggr och hade ont men somnade om ganska direkt . 
Ögat är fortsatt lite kladdigt men går åt rätt håll redan. 
Dessvärre har mitt öga fått det oxå. Är irriterad och svullen . Inte jätte nice. 
Måste jobba lördag och söndag så vill inte gärna vara helt rödsprängd. 

Isabelle var sur och trött igår så trodde det var början på nått men hon sov natten igenom. 
Nu har hon dock somnat väldigt tidigt på fm så vi får väl se. 

Funderar på om Jesper är en väldigt tålig kille. Jag har ju lixom trott att han är bättre flera ggr för att sen ha ont och få feber. Är han som mig så säger han nog inte om han mår dåligt högt förns han verkligen är dålig så det syns. 
På gott och ont! 
Har ju varit redo att skicka dom till dagis eftersom han inte visar några symptom och nån timma efter så skulle jag aldrig tänka på dagis. 
Knepigt! 


Var i varje fall med barnen och handlade mat nyss. Hade inte nån lunch hemma. Var och tittade på blommor till trädgården oxå för jag har planer på att byta ut några perenner jag inte gillar. Eller flytta på dom snarare. 
Men hittade inget jag ville ha just nu så får kolla noggrannare en annan dag. Utan barn... 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0