Som väntat

Urkass läkare, som vanligt. 
Inget svar på nått. Dom kan väl åtminstone säga om det kan hålla på så här ett tag eller om det är vanligt men fan ingenting kunde han säga. 
Han såg dock att ena örat var inflamerat. Så fick utskrivet nån annan typ av smärtlindring ifall han får ont igen men inget pencelin. Det ger de ju knappt längre. Fast det är nog bra. 
Men när jag sa att han hade ögonfluss igår och vi fick tvätta massa så sa läkaren att dom ser ju fina ut. 
Jaaaa- nu ser de fina ut. Inte igår. 
Pucko. 
Lyssnar inte och har inga råd. 
Frågade om vad jag skulle göra om det fortsatte så här i helgen , om jag skulle höra av mig igen men det verka han inte tycka var nödvändigt. 
Nu kommer jag ringa på måndag igen om Jesper får mer feber på kvällarna. Då ska jag ha en annan läkare. Tack. 

Förresten så när vi var på Apoteket och skulle ta ut receptet så fanns det ju självklart inte hemma. Trött jag blir. Fick ta flytande Ipren istället. 
Sen köpte vi den bästa medicinen med oss hem. Mega kanelbullar. :-) 




Kommentarer
Postat av: Lin

Tråkigt när man känner att de inte lyssnar på en... Tog de inte sänkan heller då? För om febern kommer och går så kan det ju tyda på en infektion.
Knelbullar hjälper mot mycket!! :) Krya på er nu.

Svar: Nej det gjorde de inte. Dom gör inte mkt på vår vc. Man får typ be om saker. Men han har inte haft nån mer feber som tur är! 👍
enmagetill.blogg.se

2015-05-23 @ 10:23:32
URL: http://babybake.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0