Strömlöst

Nyss kommit hem från jobbet. Vilket galet pass! Startade med ett strömavbrott på ca 40 min. Helt kolsvart i hela affären. Haha 
Fick agera dörrvakt så inte kunder kunde komma in. Sen försökte vi oss på att plocka varor i mörkret och med hjälp av ficklampor gick det ganska bra. 
Fick sedan inte igång datorerna ordentligt efteråt och larm som strula. Och däremellan skulle varor plockas upp och det fanns massor. 
Så nu är jag ganska slut i huvet! 
Det var visst svart i nästan hela askersund. Nått elskåp som brunnit. Vissa affärer på stan hade strömlöst i 2 timmar! Vilket kaos! 

Imorrn är vi lediga så ska hitta på nått med barnen tänkte jag. Vet inte vad än. Om vi ska försöka åka till mormor på lunch kanske. Det var länge sen. 
Sist var hon ju sjuk. Om inte det går kanske jag ska höra med farfar. Eller helt enkelt åka in till stan och fika. 
Får se vilket humör barnen är på. Och hur vädret är . Det har ju pissat ner regn så det blir inte mkt aktiviteter hemma. 

Igår kväll hade jag 2 tröttfisar bredvid mig i soffan som slockna en efter en. Mys. Ibland kan dom faktist vara mysiga. Men det är inte så ofta! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0