4 år.

Min Jesper blir idag ( 20:45 ) 4 år. Tiden går så fort. Minns precis allt som hände för 4 år sedan i detalj. Det kan ni läsa i förlossningsberättelsen. 
När jag tittar på honom  kan jag få tårar i ögonen bara jag tänker på hur stor han har blivit. Så mkt han kan och som han lär sig varje dag. 
Han är riktigt smart och finurlig. Kommer med miljoner frågor. Precis som en fyraåring ska. 
Att han sen har en vilja av stål är väl en mindre rolig egenskap men det är ju bra att han visar vad han vill. Haha 

Kalaset hade vi för honom i söndags och idag fick han presenterna från oss. En stoooor skördetröska som han grejar med i detta nu. Sen fick han även en snickarlåda , dinosaurier, och en målarbok. Belle fick även ett litet paket med en trätårta i. 
Vi har nyss fikat på glass och massa bär som jag fick med mig från mässan igår. Hela kylen är full med konstiga grönsaker! Hihi 

Nu blir det slappt hela dagen och hoppas inte Jesper har ögonfluss. Han var kladdig igår men inte så mkt idag. Ska tvätta noga och se hur det ser ut imorrn bitti. Annars blir det vab. Har redan förvarnat dom på jobbet. 






Kommentarer
Postat av: Lin

Stora killen ju!! :)
Idag kom förresten tygerna! Yay! :D superfina!
Ska tvätta dem först och sen ska jag nog få till två mössor till de små.
Vilka huvudmått ska jag gå efter? Gissar på mellan strl 48-50 till Belle och mellan 52-54 till Jesper. Men du får gärna mäta! :)

2015-09-23 @ 18:15:35
Postat av: Lin

Och det hade ju varit ganska praktiskt om du kan maila din adress till mig :)

2015-09-23 @ 18:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0