Kan inte somna

Har jobbat kväll idag. Kom hem halv 11. Ska upp imorrn bitti igen för ett nytt pass. Men jag har så svårt att somna efter jobbet. Även fast jag är så trött. Har gäspat konstant hela dagen. 
Så nu sitter jag i soffan med ett glas vin och har moffat chips och dipp. 
Har så ont i halsen oxå. Får det varje kväll av nån anledning. Såg vita prickar i halsen när jag kollade förut. Kanske halsfluss?! Men har ingen feber. Har haft ont i över en vecka. 
Måste väl ringa vc på måndag. Suck. 

Idag på fm kollade vi på nån vallnings tävling i skyllberg en stund. Ganska imponerande när hundarna jobbar med djuren! Men vi förstod inte riktigt hur man bedömer en sån tävling. 


Jesper fick sin present idag av sin farfar. En jakt tröja! Så fin han blev i den. Den ska han ha när vi jagar. 
Tänk att han är 4 år redan. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0