Överkörd

Idag var ingen rolig dag på jobbet. Blev ganska överkörd av mina kollegor. De hade bestämt att vi skulle göra om i fruktavdelningen, "min" avdelning. 
Det är ju kul iofs att göra om men hade ju gärna vart lite förberedd och kunna få tänka ut nått bra. Nu var det lixom bara att börja och försöka få till nått. 
Blev genast på dåligt humör vilket de garanterat märkte men det strunta jag faktist i. 
Alla idéer som förbättrar är ju såklart bra  men som sagt hade jag ju gärna kunnat få försöka själv. 
Jaja. Bara att vänta och se. Blir det sämre är det väl mitt fel. 😉 

Imorrn är jag ledig så ska väl hitta på nått med barnen på fm. På em blir det nog en sväng till svärmor. Hon ville plocka lingon. 
På lördag är det tjurruset! Det ska bli roligt! 

Kommentarer
Postat av: Lin

såg tufft ut med tjurruset! Man kanske själv skulle höra något sådant någon gång :)

Svar: Det är superkul! Tycker jag du ska göra!
enmagetill.blogg.se

2015-09-13 @ 17:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0