Sömnlös

Känner på mig att denna natt kommer bli värre än den som va. 
Belle var inte sig själv igår och mkt riktigt vaknade hon flera ggr och till slut fick jag lägga mig hos henne. Inte somna hon för det men några timmar blev det i varje fall. Vaknade av att hon satt bredvid sängen med tända lampor överallt och kollade på mig. Tittade ut och insåg att kl inte var mkt... 
På nedervåningen hörde jag konstiga ljud och stelnade till lite, smög sakta ner och fick där se Jesper som satt å körde med sin traktor! 😩 
Ungar, förstå hur skönt det är att sova!!! 

I varje fall, Belle har vart trött och hängig idag och somnade på soffan i några timmar. Var helt säker på att febern hade kommit men tempen visade bara 37,0. 
Efter hon piggnat till så var hon sig själv igen. Busade med Jesper, åt mat och duschade med mig. 
Lite snorig är hon så det är väl en förkylning som störde nattsömnen för oss. 

Nu har dom lagt sig och jag nästan väntar på att hon ska tassa ut till oss. Tror det blir att "sova" i hennes säng igen. 
Har glömt att köpa barn nässpray typiskt nog. För hon blir nog störd av nästäppan. 
Jaja, återstår att se. 

Hur vi gör med dagis imorrn beror ju helt på natten såklart. Sover hon utan bekymmer så är det lugnt ( och mår bra imorrn bitti) , annars blir det vab för oss. Första i vabruari Faktist. På sista dagen. 


Jag skulle ha vart på harjakt med jaqt idag men igår fick jag meddelande om att det var inställt. Surt. Orsak att folk bokat av för de kommit på att det var sportlov!? 
Dålig framförhållning vill jag påstå. Sportlov är det ju varje år samma vecka. Kul för oss andra som kan planera... 
Men tog mig ut en sväng själv fast jag knappt hade lust. Mest för att få vara själv en stund. 
Väl hemma laga jag lunch och när Belle sov gick Jesper och jag ut å städade bilen. Efter det gick jag en sväng med Atlas. 
Till middag stekte jag pannkakor , tusan vad tråkigt det är! Haha 
Men gott blir det . Och ungarna åt! 

Kommentarer
Postat av: Lin

Ja, varför kan inte ungarna fatta hur skönt det är att sova?!! 😂
Hoppas dina små tillfrisknar snabbt och att ni andra slipper smittas. Kram!

2016-03-01 @ 10:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0