Struligt!

I helgen vankas första delen i Tjejklassikern!
Och vilket meck för att ta sig dit!
Från början tänkte vi åka buss, löparbussen, men igår hörde de av sig att det var för några anmälda för att köra. Så jag slängde ut en förfrågan på fb men ingen nappade direkt. Då kom vi på att det går dagliga turer till Stockholm från Kumla/Örebro och som tur är fanns det platser kvar!
Så nu åker Barbro och jag buss i varje fall, fast vi kommerfå åka tunnelbana oxå först ta oss till Lidingö. Blir lite stressad av den tanken men det får lösa sig. Värst blir det när vi ska hem för då handlar det inte om många timmar innan bussen åker. Haha
Fast som jag sa till henne, då har vi ju i varje fall sprungit...


På tal om att springa så körde jag ju tjurruset i helgen. Det var skitigt och roligt men så jäkla jobbigt i år. Var ju riktigt dåligt tränad faktist. Men ändå fick jag den bästa tiden hittills. Konstigt!
Kan ha att göra med att banan var ganska torr i år. Lerigt var det på sina ställen men förra året var det lixom surt överallt och det tar ännu mera tid.

På kvällen efter tjurruset hade vi överrasknings babyshower för min syster Sandra. Hon var med oss under dagen och kollade på oss så de hade styrt upp i deras lägenhet under tiden. Hon blev nog allt lite paff och hade inte listat ut nått. Trots att vi fick ljuga friskt hela dagen.


Annars rullar dagarna på . Det har varit så mkt inbokat nu på helgerna så jag kräks snart på det. Och det gör att jag är dödstrött. Orkar inte med nått på kvällarna förutom möjligen lite jakt. För där får man fylls på batterierna och andas i tysthet . Haha min typ av yoga kan man säga.

Imorrn fyller nån förresten år. 5 år.
I 5 år har jag varit mamma.
Min lille (store) Jesper som överraskade oss i v 37+2 med att vilja se dagens ljus. Eller ja, han kom ju inte förns 20:45 tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0