Äntligen sömn!

Helt otroligt. Fick sova 10 timmar inatt. Dick inte i sträck för man måste ju upp och kissa...
Men ändå!
Senaste nätterna har liten haft feber och tandvärk så vi har vart vakna på natten.
Inte helt lätt måste jag säga!

När jag var som tröttast fick jag en sån där hemsk tanke.
Att jag aldrig kommer klara det här. Ha 2 barn... Vet ju hur jobbigt det kan vara med ett när han tex är sjuk.
Tänk då att ha ett spädbarn samtidigt.
Fick panik vid den tanken.

Som tur är försvann den fort.
Visst kommer det komma många tillfällen när man frågar sig vad man gett sig in på , men jag tror det kommer bli övervägande härligt. :-)


Nu när jag återfått energin är jag bara lycklig över att snart få ha 2 pluttar här hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0