Mordgåta

Vilken späckad lördag jag hade.
Först hade mitt lag match hemma så jag stod i kiosken hela förmiddagen.
Efter det var det bara hem och duscha sen göra sig i ordning för att gå på mordgåta!
Jag , mannen och svärföräldrarna hade bokat teater och trerätters.
Det var superbra teater men maten var inte särskilt god, förutom desserten.., ;-)

Det värsta var att man var tvungen att sitta still i 3,5 timmar och äta samtidigt.
Magen blev ganska uppsvälld och när vi skulle gå hem hade jag riktigt ont.
Man är ju van att kunna lägga sig i soffan efter maten... Haha


I fredags efter jobbet hyrde jag en film och kika på innan läggdags. Det var en film med mkt skottlossning i och när de sköt som värst måste bebis ha blivit störd för jag fick en riktig kick rakt på handen.
Jag jag märkt på de 2 veckor jag kännt den hur rörelserna förändras och att den blivit starkare.
Snart kommer nog de riktiga sparkarna.


Nu är det stoffläge och sen handla lite oxå.

Sned bebismage...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0