Gympapass

Har sovit riktigt illa inatt. Det var varmt och fuktigt överallt i huset och det hatar jag. Och just nu är man ju som en kamin i övrigt!
Som jag trodde så bökade Jesper oxå, han var ju helt slut igår och somna redan halv 7.
När jag lagt mig igen så var det lillis tur att bråka. Det var det värsta jag vart med om till ommöblering av revben.
Den tog lixom spjärn och tryckte ifrån allt den hade typ 10 ggr i sträck.
Helt sjukt var det! Haha
Men efter de lilla gympapasset kunde jag sova fram till halv 8 så det var ju bra.

Jesper verkar pigg just nu så vi får väl se hur det blir resten av dagen.
Det ända jag vet vi måste göra idag är att handla och laga mat och det känns som det är allt vi orkar med idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0