2 veckor snart

Nu är min nya tatuering snart 2 veckor och har äntligen läkt klart. Jag är så nöjd att jag valde att fylla på hjorten. Blev bättre än jag väntat då jag faktist inte bestämt nått när jag var på plats. Men vi hade ett bra teamwork och hon förstod direkt vad jag var ute efter. 



Så här är slutresultatet 


Annars då?! 
Vi har duckat för magsjukan ett bra tag nu så jag börjar bli nervös att den ska ta oss. Den dagen, den sorgen. 
Det skulle inte passa bra i påskveckan då jag måste vara på jobbet... 
Hoppas den är på väg bort från dagis nu efter helgen. 
I lördags var jag på länsstämma med Jägareförbundet . Intressant dag. Mkt vargprat. Jag hoppas innerligt att det kämpas för nollvision av varg. Som läget är idag är det förkastligt. 
Jag har börjat inse att man faktist måste stå upp för vad man tycker, annars kommer vi aldrig nånstans i den frågan. Även om det finns stor risk för hot. Hur man nu kan hota en annan människa som bara säger sin åsikt. Galna värld. 

Idag ska vi hälsa på 2 gravidmagar för kanske sista ggn. Det är snart dags för mina preggos till vänner att kläcka. Jag har ju tippat att det blir tvillingar på påskdagen... 
Sen väntar jobbet ikväll och ända till fredag. Men, ledig i dagarna 3 sen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0