Tjej eller kille?!

Jag tror jag kommer få en dotter denna gång.
Det sägs ju att om det är en flicka tar hon mammans skönhet under graviditeten och än så länge stämmer det bra!
Finnar i heeeela ansiktet, håret är en katastrof och hyn är torr.
Sen har jag ju mått mer illa ( innan det försvann) nu.

Vad vill jag ha då?
I den ideala familjen så är det ju mamma, pappa, son och dotter... ;-)
Det är både för och nackdelar med både tjej och kille.
Jag har ju en son innan och de kommer ju bli ganska jämngamla så det vore ju perfekt med en pojke till. De skulle ju bli astighta!
Men så är det ju tjejen i mig som gärna vill ha en dotter, just för att få den tiden med sitt barn. Sånt som kanske inte pojkarna vill göra.

Maken och jag står i valet och kvalet om vi ska ta reda på könet. Jag vill samtidigt som jag tycker man förstör lite av känslan vid förlossningen.
Det blir nog att vi inte tar reda på det...

Nu håller vi tummarna att vi kommer så långt att vi får vara med om den stunden igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0