Varför?!


Har gjort nått dumt idag!
Har vart inne på massa missfallssidor igen..
Lovade mig själv att låta bli men jag klara det inte.
Varför gör man så mot sig själv!?

Anledningen att jag är extra rädd för ma är att dagen vi fick bekräftat att vi var gravida så fick min svägerska missfall i v12.
Det var verkligen en jobbig tid då jag knappt gladde mig åt vår graviditet. Kände mig som en brottsling som hade så lätt för mig att bli gravid ( första försöket medans de väntat 1,5 år!)
Så vi visste inte hur vi skulle kunna berätta för dom. Men nu i helgen berätta vi och dom är såklart glada för våran skull.
Hon hade vart på kontroll och fått klartecken att försöka igen och de skulle sätta igång verkstaden. Det gladde mig att höra oxå!

Detta är min värsta mardröm att gå så länge utan att veta att nått är fel!
Man blir liksom blåst på flera månader. Samtidigt är det otroligt att kroppen kan sålla bort de embryon som inte är livsdugliga. Men varför blir man då gravid från första början???!!!


Rörigt inlägg men ändå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0