Läkarbesöket

Besöket hos läkaren fick väl ok.
Hon sa att åderbråcket inte var så stort i varje fall. Och att det var konstigt att jag inte hade på benen, för det brukade börja där.

Annars sa hon att jag själv inte kunde påverka bråcket utan att det var graviditeten i sig som var orsaken.
Alltså kan jag gå promenader och lyfta och sånt utan att det blir större , men jag kan få ont. Och då hjälper det bara att ligga ner och ta det lugnt.
Sen tyckte hon jag skulle köpa tanttrosor... Mina var tydligen för små... :-)

Det är väl skönt att det inte var så illa men hon verkade tveksam till att jag hade ont av det då det var så litet...

Jag själv känner ju stor skillnad om jag stått och gått hela dagen eller om jag bara legat ner. Men, men.
Nu vet jag hur läget är.

Förlossningen skulle inte påverkas heller sa hon. Och det tycker jag var det bästa beskedet.
Hoppas hon har rätt bara!



Kommentarer
Postat av: Sandra

Skönt att höra! :)

2013-04-17 @ 08:24:10
URL: http://senkommerstorken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0