Virrpanna!

What?!
Totalt glömt ( igen ) att vi byter vecka idag ju.
Det är ju v 30 idag!
De här senaste veckorna har segat sig fram så långsamt tycker jag.
Får försöka knäppa några v 30 bilder sen.

Jag måste säga att just, just nu mår jag ganska bra.
Var ute och gick med mamma förut och det har inte gjort så ont nånstans ( än ) faktiskt.
Jag känner mig ganska pigg och glad, kan bero på den friska luften och bra sömn inatt.
Jag passar på och njuter under tiden det varar. Ska nog ge mig lite glass bara för det, då mår man ju ännu bättre!

Ser fram emot tisdag, då är det föräldragrupp igen och jag ska till läkaren. Ska bli skönt att få svar på lite frågor jag har.
Men först ska vi ha en skön helg! :-)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Grattis och välkommen in i "30-klubben" ;) härligt att du mår bättre. Jag har också en period just nu där jag mår riktigt bra :) håller tummarna att det håller i sig :)

Svar: Det höll i sig en dag ungefär... =) Men i hjärtat och huvet mår jag bra, det är bara kroppen som ligger en dag efter!
enmagetill.blogg.se

2013-04-11 @ 13:52:26
URL: http://senkommerstorken.blogg.se
Postat av: Sussi

Grattis till vecka 30! Det är så underbart att kliva in i 30-veckorna. Nu kommer det förhoppningsvis gå undan =)

Svar: Ja, har verkligen väntat på dessa veckor!! =)
enmagetill.blogg.se

2013-04-11 @ 18:12:28
URL: http://www.tussilulls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0