Glömmer

Nu har jag kommit in i samma mönster som när jag hade fått Jesper.
Jag glömmer bort att äta. Jag känner inte hunger.
Häromdagen var jag tvungen att fundera på vad jag hade ätit under dagen och det var en tallrik fil.
Samma sak igår men då glömde jag frukosten.
Vet inte hur det blir så men är jag hemma själv så tänker jag inte på det.
Självklart får barnen i sig mat och äter vi mat i familjen så äter jag ju såklart.

Vet att de flesta runtom säger att man blir så hungrig av amningen men det kände jag aldrig med Jesper heller.
Får se om det fortsätter så här.
Jag får göra komihåg lappar till mig själv... ;-)



Kommentarer
Postat av: Angelica

Är likadan! Är glad om jag lyckats äta 1 gång när Martin kommer hem vid 5 på eftermiddagen. Sämst är jag.

2013-08-25 @ 17:27:57
URL: http://rockkid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0