Ett halvår!

Galet! 
Idag är vår bästa Isabelle 6 månader. Redan! 
För exakt ett halvår sen hade jag precis ringt förlossningen och maken kom hem från jobbet.Kl 13:10. 14:49 kom hon ut efter ca 40 min på sjukan. Brottom hade hon när hon äntligen hade bestämt sig. Hon var envis redan i magen. Som jag väntade på henne!!! 

Hon är en otroligt snäll unge måste jag säga. Är ganska nöjd med livet och klagar sällan. Bara om hon är hungrig eller övertrött. Men vem gnäller inte då?! ;-) 
Hon är social och gillar att det händer saker, då kan hon ligga och bara vara länge. 
Det ända som är lite kinkigt med är maten, det är inte så gott med mat än. Men det behöver vi inte ha så brott med! 

Tänk om ett halvår till blir hon ett år! Kanske går hon då, kanske kan hon säga mamma. Vi får se! 




Kommentarer
Postat av: Lin

Grattis till halvåret, fina Isabelle! :)

2013-12-27 @ 15:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0