Bebismys

Ligger i soffan och kollar på htg. Bebisen har varit vaken och aktiv, den har kommit upp ur sin håla och nu kommer det små sparkar åt alla håll.

Försöker mig på att äta de där järntabletterna. Det är svårt att passa in och ta dom då man inte ska äta nått varken före eller efter.
Är ju skithungrig hela tiden... :-)


Min rygg är stel och sned varje morgon, vet inte hur jag ligger när jag sover egentligen. Har svårt att somna på rygg men vaknar ofta så, därav ryggont antar jag.
Läst att man inte ska sova på rygg efter v 20 och så ska man inte sova på nån sida. ( vilken kommer jag inte ihåg )
Men hur fasen ska man sova då?! ;-)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Min knodd är också vaken och aktiv. Han buffar på mig nu när jag sitter på jobbet. Tur är väl det, annars skulle jag nog sova vid det här laget. Sjukt trött och sliten.

Det här med att sova... Helst ska man väl fixa någon ställning så att man kan sova ståendes... Jag sover på rygg och på höger sida (självklart lär det ju vara den som är fel då). Jag hoppas att min nya säng med fjädring som ger support till axel, rygg och höft ska göra underverk...

2013-02-04 @ 12:45:43
URL: http://senkommerstorken.blogg.se
Postat av: Anna

Oj jag visste inte de, jag bara käkar dom rätt upp och ner, eller ja en varannan dag. :p

2013-02-04 @ 13:55:00
URL: http://litendole.blogspot.se
Postat av: Liza

Hej. Jag sov på rygg hela graviditeten, kunde inte sova på nåt annat sätt.

2013-02-05 @ 10:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0