Bm is the shit!

Varför plågar man sig själv med att läsa massa på internet när man är orolig?
Den frågan har jag ställt mig själv många ggr men får aldrig nått bra svar. För visst sitter man på familjeliv så fort det värker lite i magen... ;-)

Vi har ju bra möjligheter att ringa och rådfråga folk som faktiskt är utbildade och ska kunna svara på våra frågor. ( förhoppningsvis)

Nu har jag i varje fall ringt min bm och hon sa precis allt som jag egentligen redan visste och sånt som ni har sagt... ( kloka människor! )
Att vid andra barnet är det vanligare med mkt sammandragningar ( kan vara vid första oxå ska tilläggas)
Så länge de inte var regelbundna och smärtsamma så behöver jag inte oroa mig.
Och det kan vara så att de kommer dagarna efter att man tagit ut sig för mkt. En eftersläng lixom.


Kan man blockera familjeliv vid oro??!! ;-)


Kommentarer
Postat av: En pojkmammas vardag - blivande trebarnsmamma

Haha! Ja BÅDE familjeliv och google borde man låsa ibland ;)

2013-02-18 @ 11:39:08
URL: http://www.elinteg.se
Postat av: Sandra

Det finns ju alkolås, men kanske man ska införa gravidlås på telefonens sökfunktioner?

Svar: Haha, ja det vore nått! =)
enmagetill.blogg.se

2013-02-18 @ 13:26:11
URL: http://senkommerstorken.blogg.se
Postat av: Liza

Förstår dig Läste oxå på familjeliv o goggla så fort de va nåt när jag vänta Hugo, men va nog mest för att jag hade ett missfall innan...

Svar: Vad tråkigt, det visste jag inte. Var du långt gången? Kram
enmagetill.blogg.se

2013-02-18 @ 15:42:36
Postat av: Liza

Nej, va i vecka 9. Men som vi sa, de va väl förmodligen nåt fel på fostret.. kroppen skötte de själv så behövde inte skrapas eller nåt. Men fyfan va ont de gjorde när allt skulle ut.. va knappt att citodon hjälpte.

2013-02-18 @ 23:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0