När det inte blir som man tänkt sig.

Idag har vart en händelserik dag.
Vi åkte för att hälsa på farfar men när vi kom dit var han inte hemma, inte heller pappa som vi tänkte hoppa in hos istället.
Blev att åka till affären och vem träffa vi där om inte farfar och hans dam. De följde med hem på en kaffe.

Sen tog jag mig en promenad i skogen med Atlas. Och när vi pölsar genom snön kommer helt plötsligt ett vildsvin knallande framför oss.
Atlas blev ju tokig och jag fick göra allt i min makt för att se till att han inte for efter grisen. Ville verkligen inte tappa honom heller!
När jag väl fick lugn på hunden ringde jag maken som fick plocka upp mig efter vägen för jag var helt slut.
Gravid + snö + vildsvin + jaktgalen hund satte sina spår.
Ligger nu och vrider mig av smärta i ena smalbenet . Måste ha blivit överansträngt eller nått. Aj!


Den här dagen blev inte alls så bra som jag önskat men imorrn är en ny dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0