V 24

Den här veckan har vart lite tyngre än vanligt. Och det syntes på vågen...
Får ett väldigt tryck neråt när jag går och står mkt, inte behagligt alls!

Magen har idag kännts väldigt spänd och öm, mest i vägen lixom. Den borde inte kunna växa mer nu tycker jag. Känner mig stor som ett hus redan.

 

Annars rullar det på. Det sparkas och buffas friskt stundvis. Ser tydligt när hur den oftast ligger , med rumpan upp mot höger. Nu när jag trycker in lite på magen så känner jag nått röra sig därinne, det är häftigt. Då får man fantisera om vad det kan vara för kroppsdel.

Funderar mkt på hur det ska bli när det kommer ett syskon. Har haft många olika senarion som spelats upp i mitt huvud. Börjar bli lite nervös för hur det kan bli.

 

 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Min mage känns också spänd och öm till och från. Det måste ju betyda att man är inne i en växtspurt?

2013-03-01 @ 08:12:11
URL: http://senkommerstorken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0