Fm fika

Skickade en förfrågan om fika till Josefin imorse och fick till svar att hon tänkt fråga mig detsamma. Så vi styrde dit.
Jesper fick leka med philippa och jag fick prata med en vuxen. :-)
Efter några timmar var barnen och mammorna trötta så nu är vi hemma igen . Jag har käkat och liten sover.


Fick med en halv ask niferex som jag tänkte börja ta varannan dag så får vi se om det gör skillnad på tröttheten. Hoppas det!

Haft mkt sammandragningar dessa dagar. Måste vila mer tror jag och försöka att inte bära runt Jesper så mkt.
Inte lätt...


Kommentarer
Postat av: Frida

Kul med ny blogg!! ;) Hoppas allt är bra med er! Kram

2013-01-25 @ 14:18:09
URL: http://fridakallgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0