Tack lilla vän!

Åh , jag fick lite sömn inatt, äntligen!
Vi la oss kl 22, vaknade sen vid halv 1 , var glad över det lilla om hon skulle börja bråka men hon åt och snuttade en stund och somna sen om.
Vaknade efter några timmar igen för ännu en matstund och hon somna igen!
Hon fick dock ligga bredvid mig för jag behövde verkligen sömnen , ville inte bråka med henne när hon väl sov.

Sen att vi haft tuttkalas mellan 8-11 nu på fm känns inte som ett problem nu när jag är utsövd! ;-)

Nu kretsar livet inte längre kring hur dåligt man mår och när förlossningen ska starta , utan nu handlar allt om amning, sömn och bebisskötsel...
Livet ändras fort! :-)

Längtar verkligen efter att den äckliga naveln lossnar! Den är bara så besvärlig just nu! Blä!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0