Domen

Domen hos bm löd fortfarande lite högt blodtryck men det hade inte stigit .
Och så bad jag henne känna efter om lillis smitit sig loss men det hade han icke utan låg så fint nedåt. Tur!!

Fick tid om en vecka igen, men då hos ännu en bm... Så då har vi haft 3 st olika. :-)
Hoppas, hoppas jag slipper det!


Jag får lite lätt panik nu när jag tänker på kommande vecka!
Det ska ju bli skitvarmt. Jag kommer smälta bort. Jag hatar värmen just nu.
Hade det bara vart jag hemma hade jag tagit in fläkten och suttit vid den hela dagarna men nu ska jag se till att Jesper inte uttråkas totalt av mor sin.
Tur vi köpte en liten pool som vi kan inviga. Jag får väl sitta bredvid i skuggan och svalka fötterna... Puh!

Snälla bebis låt mamma slippa detta och kom ut till oss!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0