Få igång förlossningen

Har googlat som en galning på knep att starta förlossningen.
Dessa råd får man:
Långa promenader - Testat men så värst långt orkar jag ju inte gå...

Ananas - Åt två st inom 12 timmar men man ska väl typ äta 7 st...ont i munnen...

Putsa fönster - Är ju lite höjdrädd och maken putsa dom nyss så nej.

Olika teer - Har druckit hallonbladste i några veckor men känner inget. Testade kanelte häromdagen men icke.

Studsa på pilatesboll - Sittit och guppat på den några ggr men vet inte om det hjälper men det är skönt att sitta på.

Färdknäppen - Tack, men nej tack!

Vad ska vi hitta på mera?!
Vila ska ju vara bra och det gör jag ju men samtidigt ska man vara upprätt så huvet sjunker ner... Hur går det ihop?


Kommentarer
Postat av: Elin - En trebarnsmamma

Tro mig, jag har testat ALLT och inget av det där fungerar. Man tröttar bara ut sig ;)
Jag håller tummarna för att eran liten snart kommer!

2013-06-10 @ 09:14:27
URL: http://www.elinteg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0