Första natten och dagen

Ligger i sängen bredvid lilltjejen och tänkte försöka sova lite.
Det blev inte så mkt av den varan inatt om vi säger så... :-)
Tror vi snuttade och bökade mellan halv 2 och 5 imorse!
Och nu idag har hon bara sovit en massa med korta tuttstunder emellan.

Det går över förväntan med Jesper, väldigt skönt faktiskt.
Hoppas det fortsätter så här.
Fast det är klart , nu är ju pappa hemma och kan ha honom , det blir ju skillnad sen när det bara är vi 3 på dagarna.


Jag själv mår ganska bra ändå. Förutom de hemska eftervärkarna. De gör så ont att jag knappt kan vara stilla .
Och sen att de påminner om förlossningen gör ju inte saken bättre, man tror ju allt ska börja om igen. ;-)
Det stramar lite i stygnen som blev men de känns mkt mindre än när jag fick sys med Jesper.
Tror jag kommer återhämta mig bra mkt fortare denna gång!


Imorrn blir det återbesök på usö för tester och vi får hoppas vi får godkänt!


Kommentarer
Postat av: Marina

Grattis till lilltjejen, vad fin hon är! Själv ligger jag på BB nu, livet känns hur underbart som helst men håller med om eftervärkarna, vet knappt vart jag ska ta vägen.

2013-06-29 @ 19:44:11
URL: http://langtansfull.blogg.se
Postat av: Malin

Gud vad söt hon är! O vilka stora ögon. Vår lille Vincent har just nu väldigt små ögon :P

Håller med om eftervärkarna. Man vill inte känna den smärtan igen som vid förlossningen. Tur de inte blir lika starka som de bara :)

2013-06-29 @ 20:04:35
URL: http://belovely.blogg.se
Postat av: Lin

Ååååh, så söt hon är! Och vilken kalufs! :) skönt att allt gick bra, även om det gick väldigt fort! :)

2013-06-29 @ 22:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0