Klockat

När jag skrivit sista inlägget igår började det sakta komma några sd. Till slut började en del göra ont.
Kunde inte somna så jag gick ner och kollade på tv.
Tänkte det skulle vara kul att testa att klocka "värkarna".
Nästan på en gång var de regelbundna med 7-8 min emellan.
Då blev det spännande vill jag lova!
Men de gjorde inte jätte ont, de värsta behövde jag bara pusta lärt igenom.
Efter några timmar ebbade värkarna ut.
Då provade jag att lägga mig och jag somnade visst.

Nu har jag fortfarande ont i ryggen och lätt mensvärk.
Undra hur dagen blir. Och natten!
Längtar till läggdags för att se om de kommer mera värkar.

Det är väl det här som är förvärkar antar jag?!
Ska man kunna klocka dom?!


Kommentarer
Postat av: Bettan

Jag hade inga förvärkar förrän två dagar innan han kom.Jag klockade mina ett dygn innan och då var det samma som du har nu. Det är nog nära! Idag är det 1 år sen vi åkte in på kvällen. VilKa minnen;-) tänk de kanske får samma födelsedag! Lycka till Sara, längtar till att få höra om eran bebis!

2013-06-13 @ 08:54:03
Postat av: Tina

Spännande! Jag tror bebisen kommer snart!! I helgen kanske ?!!

2013-06-13 @ 11:14:05
Postat av: Angelica

Nu kommer den nog i helgen tror jag :)

2013-06-13 @ 12:01:17
URL: http://rockkid.blogg.se
Postat av: Amanda

Hoppas!! Spännande!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0