Lycklig av smärta!

Känner mig ganska puckad. Varje gång jag får en sammandragning som känns så tänker jag "yes"!
Och vill att de ska fortsätta göra ont. Haha

Och varje gång man går på toa håller man utkik efter slemproppen.
Och varje natt jag går upp för att kissa hoppas jag att vattnet ska gå.
Snacka om att vara besatt.
Analyserar sönder varenda muskelryckning i hela kroppen! :-)

Men ändå kommer jag förmodligen bli lika förstenad och nervös som när vattnet gick med Jesper.
Fara runt som en virrig höna och varken veta ut eller in. Hihi


Fasen vad spännande det känns!!!!

Var? När? Hur?


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag e exakt likadan!!

2013-06-01 @ 17:30:41
URL: http://litendoe.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0