Sömntuta

Dagen har varit konstig. Mådde så lurt på fm/ lunch.
Vaknade runt 9 ( visserligen efter den kassa natten ) sen åt vi frukost vid 10, direkt efter det gick jag och sov lite till.
Var så trött så jag visste knappt vad jag hette.
Tog med Jesper ut en sväng och sen när han ville sova middag så sov jag oxå en stund till.
Hela min kropp har kännts helt mysko...
Den är trött fast samtidigt rastlös.

Nu på em/ kväll tog vi en lugn promenad bara för att röra lite på oss och det var nog välbehövligt.
Jag kände att det var ett måste så jag kan sova inatt. Annars vet jag inte hur jag kommer vara imorrn! :-/

Bmbesök väntar på fm. Ska bli spännande att se hur hon är...


Kommentarer
Postat av: Marina

Jag kände likadant igår, skum känsla i kroppen och en trötthet som inte var av denna värld. Önskar så att något vore på gång snart!

2013-06-10 @ 05:46:57
URL: http://langtansfull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0